Vægttab

Det er måden du opnår vægttab på, som bliver afgørende for, om du bliver en af de få, der får et varigt et.

I et forløb hos mig, er der foruden kosten – derfor også fokus på dit mindset.

Jeg kan hjælpe dig med, at få lagt en plan som du kan se dig selv i – så du kommer i mål med det vægttab du ønsker.

Sundt og varigt vægttab

Ønsker du at få det bedre med og i din krop?

Ønsker du mere overskud, energi og konkrete redskaber til at træffe de rigtige valg for dig?

Et forløb hos mig, er ikke en kur, men en kost og livsstilsomlægning, som du skal kunne se dig selv i.

Jeg arbejder med udgangspunkt i min anbefalede tallerkenfordeling som bliver tilpasset dig og dine behov.

Jeg vægter højt, at vægttab og sundhed følges ad og at du igennem forløbet vil få indarbejdet gode og sunde vaner, som du kan fortsætte med videre i dit liv. Det handler ikke om enten eller – men om balance.

Ligeledes, at motion er noget du gerne vil, eller gerne vil finde lysten til at ville. Hvis det i sidste ende er noget som stresser, eller det er noget, som du tænker at du skal, bør eller burde – fungerer det sjældent, og så er det vigtigere, at fokus er på en sund kost og en sund livsstil i øvrigt, fremfor at give op – og så kan det være det med motionen kommer senere.

Ved at vælge mig som din kostvejleder, vil du forhåbentlig blive klogere på dig selv, dine vaner og handlemønstre, så du lærer at træffe de rigtige valg for dig – så du ikke kun får et vægttab her og nu – men et vægttab som holder!

I mit 8 og 12 ugers forløb vil jeg være ved din side til at guide dig, hvis du har brug for en snak eller har spørgsmål og vi har ugentlige opfølgninger

Er du i tvivl, om det er det rette for dig eller hvad du skal vælge – så er et kald gratis og helt uforpligtende

Læs mere om priser her

Du lærer i et forløb hos mig:

At sammensætte sunde og nærende måltider – med grønt, fedt, protein og kulhydrater fra brød/pasta m.v.- uden du skal tælle kalorier

Hvordan du skaber en sund balance i, at intet er forbudt – for livet er ferier, højtider, kage på en tirsdag og der skal være plads til både pizza, alkohol m.v. Det er en livsstilsændring – ikke en kur.

At når du får (mad) ro og giver din krop det, den har brug – så vil den (som oftest) gerne samarbejde med dig

At mærke efter i din krop og træffe de rigtige beslutninger for dig – så det ikke er vaner og impuls der styrer dig

Hvordan din krop reagerer positivt – med bl.a. mere energi, bedre søvn og bedre fordøjelse, når du får rigtig og nok mad

Hvad du kan gøre – når din indre kritiker dukker op eller du har dårlige dage/”falder i”

Hvad der egentlig er på spil, når cravings opstår og hvad du kan gøre

At motion er sundt og godt – men ikke et must